wtorek, 3 lutego 2015

Prolog

-Ale Sky! Proooooszę!-moja przyjaciółka wręcz błagała
-Nie. Kiedy ja Cię prosiłam żebyś pojechała ze mną na koncert Marsów, to powiedziałaś, że ich muzyka kaleczy twoje uszy! A więc Twoje Łan Di kaleczy moje!-syknęłam poprawiając włosy
-Ale ja słyszałam Marsów i nie lubię takiej muzyki, a Ty nawet nie słyszałaś jednej piosenki One Direction!-dziewczyna prychnęła 
-I nie zamierzam jej usłyszeć! Koncert gdzie śpiewa pięciu piękniutkich chłoptasiów z grzyweczkami jest nie dla mnie!-podeszłam do swojej obszernej szafy i wyjęłam szare dresy, bokserkę i trampki
-Po pierwsze oni nie mają grzywek, a liczne tatuaże, nie są "chłoptasiami", a mega seksownymi mężczyznami! Skyyyyy!-tupnęła nogą niczym małe dziecko
 A spróbuj nie pójść ze mną na następny koncert Marsów! 
-Kiedy to będzie?-zapytałam po chwili
-Za dwa dni-wyszczerzyła się
-Eh... Zgoda, ale...!-przerwałam kiedy przyjaciółka zaczęła tańczyć taniec szczęścia-Na podpisywaniu płyt mogę jednemu z nich narysować karniaka na ręce?-poruszyłam śmiesznie brwiami
-Scarlett!-warknęła na co zaśmiałam się
-No co...? Dobra, to chociaż... Triadę?-założyłam bokserkę
-A idź do diabła!-tupnęła nogą
-Już tam byłam, spoko gość-zaczęłam się śmiać, a moja przyjaciółka po chwili zawtórowała mi
I tak oto zaczyna się moja historia...

9 komentarzy:

  1. Heh dobra jest!
    Już lubuę tą historię
    Czekam na next!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba :* Mam pytanko.. Kto gra Sky? Czy ty to zdj z gugl wzięłaś? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra już wiem :D Toż to : Courtney Dawne :* Koffam google :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to nie wiedziałam kto ją gra, wzięłam ze stronki na fb xd

      Usuń
    2. Hehe teraz to już wiesz :D Nie ma za co :*

      Usuń
  4. OMG! Kolejne świetne opowiadanie w wykonaniu...nikogo innego jak Princess Malik!
    Kocham! Kocham! Kocham!
    Prolog suuuuper :)
    ZOSTANĘ ZE SKY NA DŁUŻEJ!!
    Mam nadzieję, że widziałaś już kolejną część Harrego. :) U mnie xD
    directioner0202.blogspot.com
    Tak w razie czego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne Twoje opowiadanie! Już je kocham, po przeczytaniu prologu. Później będę kochała je jeszcze bardziej. Dodawaj szybciutko pierwszy rozdział!


    http://secret-harrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się zapowiada! A najbardziej kocham tą końcówkę z diabłem haha rozwaliło mnie to xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczyna się super.
    To lecę dalej :-D
    xxx

    OdpowiedzUsuń