środa, 25 marca 2015

Malik Princess?

Hej moje księżniczki...
Jak pewnie wiecie...
Zayn odszedł z zespołu...
Piszę to na szybko na tel, bo powiem szczerze... Odczuwam pustkę. Jestem MALIK princess- księżniczka wspaniałego mężczyzny, ale teraz moje serducho jest praktycznie puste... Bez niego nie ma 1D jest AŻ Liam, Harry, Niall i Louis, ale w końcu Zayn to był, jest i będzie mój ulubieniec i cierpię masakrycznie. Myślałam nawet nad kilku miesięczną przerwą od blogów, ale nie chcę tracić kolejnej mojej miłości... ��
Malik jest pewnie teraz szczęśliwszy skoro zapłacił kilka milionów żeby zerwać kontrakt... Mam cichą nadzieje, że on jeszcze wróci...
Lots of Love Girls ♡♥

2 komentarze:

  1. Jest mi strasznie przykro....Ale dla nas ma on dopiero 22 lata- wiek w którym dużo osób zaczyna swoją karierę- w jego przypadku to już 5 lat. Wiadome było, że kiedyś zespół sie rozpadnie...gdy chłopcy będą chcieli założyć rodziny..i tak może być za 3,4 lata :( Jednak chyba większość myślała, że gdy to zakończą to wszyscy razem...a nie, że Zayn odejdzie w takich okolicznościach. Teraz czy to przez Modest, czy może dla Perrie...tego nie wiemy.
    Chciałabym jednak powiedzieć Ci że mi też jest ciężko.
    Fajnie by było gdybyś dalej pisała Oposites attract...i Hope...właśnie na Hope nie było Cię tak długo!
    Trzymajj się kochana!
    Mrs.Styles Love you!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę z tej żałoby xD

    OdpowiedzUsuń